الصراعات بين الموظفين ودور الإدارة
الموظفين اللي بيتخانقوا مع بعض مش دايما العيب فيهم
ساعات الإدارة هي اللي بتسيب الجو يسخن ومبتحطش حدود واضحة .
الخناقة مش دايما على شغل ساعات على مين ياخد التقدير او مين كلمته تمشي او مين القريب من المدير اكتر
بس في النهاية الخاسر الحقيقي مش اللي اتخانق
الخاسر هو مكان الشغل اللي بيضيع وقته وطاقة الناس في معارك مالهاش لازمة
البيئة اللي فيها احترام وتنظيم عمرها ما تخلي الناس تتخانق بالعكس بتخليهم يشتغلوا كفريق واحد .
ساعات الإدارة هي اللي بتسيب الجو يسخن ومبتحطش حدود واضحة .
الخناقة مش دايما على شغل ساعات على مين ياخد التقدير او مين كلمته تمشي او مين القريب من المدير اكتر
بس في النهاية الخاسر الحقيقي مش اللي اتخانق
الخاسر هو مكان الشغل اللي بيضيع وقته وطاقة الناس في معارك مالهاش لازمة
البيئة اللي فيها احترام وتنظيم عمرها ما تخلي الناس تتخانق بالعكس بتخليهم يشتغلوا كفريق واحد .
الملخص 

الخلافات بين الموظفين مش دايمًا بسببهم
ساعات الإدارة هي السبب الحقيقي
والنجاح الحقيقي في بيئة عمل فيها احترام وعدل وتنظيم
يخلي الكل يشتغل كفريق واحد .
ساعات الإدارة هي السبب الحقيقي
والنجاح الحقيقي في بيئة عمل فيها احترام وعدل وتنظيم
يخلي الكل يشتغل كفريق واحد .